1. 12. 2007

Rakousko, Německo, Česko :

Kemp za městemObernzell - 9.7.2007 den čtrnáctý 9.45 hod. tachák 9 712 km.Nechce se nám do deště a taky těch včerejších 140 km je trochu znát, takže vyjíždíme takhle pozdě. Chlapy jedou po cyklostezce na dohled předem mnou nemůžu je dorazit, samozřejmě sem je ztratil. Na 17 km telefon že opravovali vozík na věci Českolipským bruslařům ať se 5 km vrátím, to se mě nechtělo - další rozpad, tentokrát mou zásluhou.
Od Dunaje jsem vystoupal a nějak jsem nemohl chytit správný směr. Mapu jsem měl bez vrstevnic a tak jsem vyjel až na kopec který měl 915 m.n.m. a sjel úplně jinam než jsem chtěl. Do toho začalo hodně pršet, skoval jsem se na statku pod stodolu, koukal do mapy, jedl, kouřil a vymyslel co mě jeden kamarád rozhodně nedoporučil - jet po hlavní silnici. Zataženo bylo tak na týden, čas pokročilý protože jsme pozdě vyjeli, chtěl jsem dojed do Čech a tak jsem šel o toho rovnou, za deště. Za 10 minut jsem byl durch, ale zima nebyla. Psal Jirka, že nu Dominik ujel a že je u hranice, to já jsem to měl od města Rohrbach ještě 25 km což jsem mu taky odepsal. Bylo večer po 19 hodině a Jirka znova psal že poslední přívoz přes Lipno do Horní Planý jede ve 20.30 hodin. Odepsal jsem že to snad stihnu, telefon pečlivě zabalil do igelitového pytlíku a strčil do přední brašny z které se rytmem mého šlapání odeslalo dalších deset SMS stejných zpráv. Jirka později řikal že vůbec nechápal v jakém sem stavu a došel mu do toho v telefonu kredit. Cestou na hranice sem zabloudil ještě v Rakousku, ale poslední přívoz jsem nakonec stihnul. Jirka koupil chatku na jednu noc, Dominik spal někde v kempu pod stanem. K večeři sladký knedlíky. Byl to hrdinný dojezd do Čech. Najeto 98 km. Nastoupáno 1 150 metrů.

Kemp Horní Planá - 10.7.2007 den patnáctý 9.30 hod. tachák 9 810 km. Ráno pořád prší, nemůžeme se vykopat z chatky. Míříme teda já a Jirka, o Dominikovi nemáme zprávu, podle plánu do Českých Budějovic. Před Krumlovem mě napadlo zavolat kamarádovi jestli není ve Vlhavech na statku. Byl, tak změna plánu, míříme k mim. Městem jsme projeli a míříme k Vltavě do Zlaté Koruny jen ze zastávkou v tabáku, všude bylo plno lidí, prostě prázdniny. Déšť, zima a zmrzlí vodáci v bufetu u řeky. My už trochu zvyklí si dáváme pivo a čaj. Po cyklostezce č.12 přes Hořice na Šumavě kde mají na návsi kamenný pranýř z 15. století, uviděl jsem tu věc poprvé v životě. To byli časy, když ostuda ještě bolela, ne jako dneska. Přes vesnici Holašovice - UNESCO, kde jsme se s Jirkou stavěli na jídlo. Moje pouť skončila bouračkou s osobním autem ve vesnici příznačného jména Záboří 12 km od Vlhav. V podstatě se nic nestalo ale kolo bylo nepojízdné, telefonem přivolaná záchrana odvezla mě i pochroumané kolo. Jirka dorazil na kole také. Poděkování, tak jsme skončili na dobré večeři, na statku, po dlouhé době v posteli a peřinách. Ujeto 62 km z toho já 12 km autem. Nastoupáno 350 metrů.

Statek Vlhavy - 11.7.2007 den šestnáctý 9.30 hod. tachák 9 860 km. Závěrem : Kamarád mě odvezl na nádraží do Budějovic, a já dojel do Ústí vlakem. Jirka pokračoval kolem za dcerkou někam na Sázavu. Dominik jel domů vlakem rovnou z Horní Plané. Petr byl už skoro týden doma a do Prahy to dorazil na kole. Řeknu vám že to nebyl vůbec promarněný čas. Domluvili jsme se na společném "zhodnocením" akce ze kterého rozhodně nebudu dělat žádný zápis. Slibuji !
Zde si můžete kliknout na Fota moje a Dominika.
Fota na www.usti.blog.cz : JurAlp 90
Výstava z této akce v Galerii Suterén v Ústí n/L : Náhledy zde

Komentáře: 0:

Okomentovat

Přihlášení k odběru Komentáře k příspěvku [Atom]

<< Domovská stránka